30 Kasım 2012 Cuma

Moonu (3) Hint filmi..

Dün gece izledim filmi. Gece mi demeli sabaha karşı mı bilemedim. Ama çok ağlattı ya başım hala ağrıyo :D
Bunu yazarken bi yandan da MAMA 2012 canlı yayın izliyorum :D O nasıl bi şölendir yaa :)
Neyse filme geçelim biz. Öncelikle afişi vereyim :)

Filmin konusu hakkında birşeyler aradım izlemeden önce ama bulamadım. Kısaca anlatmak gerekirse, film ilk başladığında bakıyosunuz birisi ölmüş. Bi kız dağılmış onun ölümüyle. Ölen kişinin Ram diye biri olduğunu anlıyosunuz. Kızın (Janani) sevgilisi mi kocası mı izlerken anlarsınız :D Sonra geçmişe dönüyo ilk tanışmaları vs anlatılıyo. Ölümünde gizemli noktalar var onlar çözülmeye çalışılıyo falan gerçekten güzel filmdi. Aman niye izledim vakit kaybı dedirtmeyecek film. Bu arada daha yeni 2012 yapımı :)

Başrollerimiz :
Ram.. Asıl ismi Dhanush imiş.
Ve Janani (Shruti Haasan)..


Burda sırf kız dershaneye gidiyo diye arkadaşını sürüklüyo dershaneye kayıt oluyo :D Ne kadar mutlu :D

Hoca Ram'a o seni bozuyo arkaya geç sen derken :D






Kızdan azar yemiş hali. Arkadaşları tam deli :D

Şu dans edişe bakın yaa :D (giflerim neden bozuk oluyo amaa :(



İtiraf sonrası şok :D
Kız da çocukta buralarda tipsizler ama siz bide sonradan görün derim :D Hatta demekle kalmayıp göstereyim :)

Peki bu kadar seviyolar ama sonrasında neler oluyo merak ediyorsanız izleyin derim :)

Son olarak filmin ünlü bi şarkıyı var onu da paylaşayım :)


"Why this kolaveri kolaveri di" dinleyin şarkıyı da tavsiyemdir :)
Görüşmek üzeree..

36 yorum:

  1. emeğin için teşekkürler,çikolatakahve :)
    bende çok ağladım :D yüreğime dokunan ender filmlerden biri oldu,filmin sadece bir film olduğunu unutturan,özlemi çekilen,ama sonunun asla yaşanmak istenmeyeceği bir aşk hikayesi idi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuduğunuz ve yorumunuz için teşekkürler :) ne güzel tanımlamışsınız gerçekten öyle bir aşk hikayesiydi :)

      Sil
  2. izlemek için bi film arıyorduk karşımıza çıktı, gerçekten sayfayı çok güzel hazırlamışsınız izlemedim ama birazdan izleyeceğiz kardeşimle inşallah uygunsuz sahne yoktur =) tekrar teşekkürler elinize sağlık =) bende size savsiye etmek istiyorum hint filmleri *ghajini, *my names khan, *3idiot, *her çocuk özeldir, *kal ho na ho harika filmler izlemediyseniz şiddetle tavsiye ediyorum =) iyi günler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) uygunsuz sahne yok demek istemiyorum ama çok abartılmış değil ;) my names is khan ve kal ho na ka filmlerinin izlemedim. en kısa zamanda izleyip hatta yorumumu da yazacağım :) tekrar teşekkürler :)

      Sil
  3. link var mı yardımcı olun lütfen bulamıyorum hiç bir yerde :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben burdan indirmiştim. üyelik istiyor ama :)
      http://www.bollywood.tc/showthread.php?p=162145
      online izlemek içinse http://www.bollywood.tc/showthread.php?p=162066
      yada üyeliksiz izlemek için http://www.cinemekan.com/romantik-dram-alt-yazili/58444-3-izle-moonu-2012-turkce-altyazili-online-film-izle/
      umarım yardımcı olur :)

      Sil
  4. Bu filmi izleyeli benimde bir ay oldu. Ben izlerken daha çok geçmişimi hatırladım. Kızla oğlanın aşık olmaları beraber büyümelerini kendi ilişkime benzettim. Allah sonunu benzetmesin ama filmin başı insanın içini kıpır kıpır yapsa da sonu çok acı. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başları çok güzel eğlenceliydi çokça güldüm hatta :)) Ama hiç beklemediğim şekilde ilerledi. Bu tür sonlar hepimizden uzak olsun inşaAllah :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. bende bilmiyorum doğrusu. Ama 3 demek sanırım :)

      Sil
  6. ben hala izleyemedim hic biyerde bulamiyorum linc lerde acilmiyo

    YanıtlaSil
  7. şu siteye üye olup deneyebilirsiniz. şimdi baktım izleniyor :)
    http://www.bollywoodfanatikleri.com/showthread.php?t=78771
    teşekkür et butonuna bastıktan sonra video açılır. daha sonra "close ad and watch as free user" yazısına tıklayın. ve "start video now" ile izlemeye başlayabilirsiniz :)
    ya da videonun üstündeki link ile indirebilirsiniz.
    umarım yardımcı olur :)

    YanıtlaSil
  8. Bana bi link verirmisiniz 2 site var diğer yorumlarda 2 sinide açmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en son yorumumda yazdığımı şimdi kontrol ettim açılıyor. Yalnız dediğim gibi site üyelik istiyor..

      Sil
  9. Öncelikle merhaba :)

    Ben hint filmleri bollywood filmi fanıyım ve şuan en iyi üyeliksiz ve aradıgınız her filmi bulabileceğiniz siteyi http://www.hintcefilm.com/3-moonu-2012-izle-turkce-altyazili öneriyorum..

    Filmi dün gece izledim bunalımdaydım dahada kat be kat arttı ağlamakdan yüzüm şişti diyebilirim..:) çok üzücü insan kendinden geçiyor izlerken mutlu başlayıp hüzünlü bitiyor filmin on 7 dakkikası harika hele.. Jananiden daha çok ağladım bir ara annem ne oluyor falan diye geldi gerçekden dram konusunda en iyi filmlerden biri diyebilirim imdb puanı 6.6 düşük filme göre ama beklentilerin çok çok üstünde filmin son 7 dksını tekrar tekrar izleyebilirsiniz ve bir kaç gün etkisinde kalıcaksınız bence :( ayrıca şarkıların hepsi çok güzel why this kolaveri di şarkısını geçen sene çok dinlemiştim Ram çok tanıdık geliyordu filmde söylemeye başlayınca aklıma geldi şaşırdım:))

    iyi akşamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa :)
      Yorumunuz için çok teşekkür ederim tabi verdiğiniz site önerisi için de :) Gerçekten çok güzel bir film ama pek izleyeni yok sanırım. Daha çok izleyeni olur umarım :)
      Şarkıyı arkadaşım arada mırıldanırdı merak etmiştim de dinlememiştim, filmde fark ettim güzel şarkı sık sık dinliyorum :)

      Sil
  10. kolaver di klip daha meşhur o yüzden filmi fazla izleyen yok ancak oradaki yorumlarda izlemeyi tavsiye eden olursa olur

    YanıtlaSil
  11. filmi üye olmadan izleyebileceğimiz site yok mu...?

    YanıtlaSil
  12. yukarıda bi arkadaş önermiş bende size önereyim :)
    http://www.hintcefilm.com/3-moonu-2012-izle-turkce-altyazili
    iyi seyirler :)

    YanıtlaSil
  13. Filmi İzledim Ve Dhanushun da Fanıyım tek kelime tek şey denebilir o da Süper... Bu arada giflerde çok güzel... Ayrıca yukarıda bir arkadaş moonu ne demek demiş bildiğim kadarıyla Tamilce "üç" demek 3 moonu > 3 yani :) zaten 3 moonu tamilce olan hint filmlerinden tollywoodda denebilir :) Neyse uzatmadan teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgilendirmeniz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  14. Ya çok merak ediyorum ama bi türlü izleyemiyorum nerde izleyebirilirim???

    YanıtlaSil
  15. http://www.hintcefilm.com/3-moonu-2012-izle-turkce-altyazili
    bu adresten bi deneyin :)
    iyi seyirler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşşekkürler çok güzel bir filmdi :)

      Sil
    2. rica ederim, beğenmenize sevindim :)

      Sil
  16. arkadaslar bu filmi nerden izleyebilirim

    bide bu şarkının qeçen filmi hangisi biliyorsanız bana ulaşırmısınz....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.hintcefilm.com/3-moonu-2012-izle-turkce-altyazili
      bu adresten izleyebilirsiniz kontrol ettim izleniyor. Hangi şarkıyı sorduğunuzu anlamadım maalesef :/

      Sil
    2. teşekkurler adres için
      bu şarkıdan bahsediyordum "Why this kolaveri kolaveri di"
      :D

      Sil
    3. Rica ederim :)
      Bu şarkı da filmde geçiyor hatta klipte söyleyen kişi filmin başrolü. Umarım sorunuzu doğru anlamışımdır :)

      Sil
    4. cok iyi anlatıın tekrar saol

      Sil
  17. biz bu filmi izlemek istiyoruz ama açılmıyor. nasıl izleyebiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.hintcefilm.com/3-moonu-2012-izle-turkce-altyazili
      bu adrese girip "izle" seçeneğine tıklayın.
      Açılan yerde "close ad and watch as free user" yazar ona tıklayın.
      Film başlıyor ama eğer hata verirse "start video now" seçeneğinden izleyebilirsiniz.
      Şimdi kontrol ettim sağlam.
      Umarım yardımcı olur :)

      Sil
  18. merhaba. android telefonumla izliyorum genelde dizi film vb. fakat yukarda yazan linkleri açmiyor. yönlendirmeleri harfiyen denedim çoğu siteye üye oldum start video kısmına kadar gelsemde açılmıyor. yardımcı olabilir misiniz? nasıl izleyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni eklenmiş iki site buldum denedim sağlam ama telefondan açılır mı bilmiyorum. Bir deneyin isterseniz.
      http://www.bollywood.tc/showthread.php?t=60919
      Bu site üyelik istiyor iki parça şeklinde videonun üstünde "close to play" kısmına tıklarsanız açılır.

      http://www.fullindirfilm.com/3-moonu-film-indir/
      bu siteden indirmek isterseniz indirebilirsiniz.
      Umarım yardımcı olur :)

      Sil